Saturday, July 11, 2015

I feel violated




Δεν ξέρω με ποιον έχω θυμώσει πιο πολύ. Με αυτούς που πίστεψα ή με τον εαυτό μου που τους πίστεψα. 
Σήμερα τα ξημερώματα ψηφίστηκε το τρίτο Μνημόνιο και
γω ακόμη περιμένω ένα plot twist αλά Game of Thrones, αλλά, το παραμύθι μας ούτε δράκους δεν έχει.  

Χειροκροτήσαμε τον Γιάνη Βαρουφάκη που κυκλοφορούσε χωρίς μπράβους και χθες αντί να είναι στην Βουλή ήταν στην Αίγινα με τρεις σωματοφύλακες. Συγκινηθήκαμε που η Ζωή Κωνσταντοπούλου φώναζε στον αστυνομικό να αφήσει τους διαδηλωτές να διαδηλώσουν ελεύθερα, είδαμε διαδηλώσεις χωρίς δακρυγόνα και ΜΑΤ αλλά χθες το βράδυ στην πορεία του ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχαμε και δακρυγόνα και ΜΑΤ. Και η Ζωή δεν έβγαλε άχνα. Περίμενα κάτι! Κάτι να μου θυμίσει ότι κάτι έχει αλλάξει γαμώτο!

 Ψηφίστηκε μνημόνιο και ήταν σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα.

Προσωπικά κουράστηκα. Δεν ξέρω πόσο μπορεί να ζήσει κάποιος σε έναν τόπο που δεν του προσφέρει τίποτα. Μέλλον; Όνειρα; Ασφάλεια;


Ελλάδα σε αγαπώ. Αγαπώ τους ανθρώπους σου, αγαπώ το σπίτι μου, τον τόπο μου, τις θάλασσες, τα βουνά σου. Είσαι υπέροχη απλά όχι για τους Έλληνες για τους Τουρίστες που σου φέρνουν λεφτά. Εμας μας έχεις για να δουλεύουμε στα ξενοδοχεία να εξυπηρετούμε τους τουρίστες. Πότε κατέληξες πόρνη Ελλάδα δεν το κατάλαβα, αλλά αυτή η σχέση με πληγώνει.

No comments:

Post a Comment

Αξιολογήστε μας, σχολιάστε μας, ή απλά γράφτε μας κάτι